این روزها و در آستانه ماه رمضان المبارک یزد شهر دارالمومنین شاهد اتفاقات عجیب و تامل برانگیزی است که مشخص نیست متولیان امر در خواب غفلت هستند یا  آنقدر درگیر کارند که باعث شده عده ای به خود اجازه دهند تا از نجابت مردم و مسئولین استان سوء استفاده کرده وفرهنگ اسلامی و ایرانی مردمان خوب کویر را به سخره بگیرند !!

تالار تازه راه اندازی شده( م) این روزها شاهد برگزاری مراسم ازدواج خارج از عرف شرعی و مذهبی و به دور از شان و مرتبه شهر دارالعباده یزد است.

رقص و پایکوبی زن و مرد به صورت مختلط در سالن های زنانه و با وضع بسیار زننده ای که آدم را به یاد مراسم عروسی ایرانی های وطن فروش و بی قید و بند خارج نشین می اندازد!!

متاسفانه بعد مسافت  این مکان از مرکز شهر و عدم وجود اسکان در حوالی آن موجب گردیده تا از کانون توجه به دور مانده و جالب اینجاست که مشتاقان این لاابالی گری با اشتیاق به جویندگان سالن های با شرایط خاص سالن (م) را توصیه می نمایند.

وای به حال یزد و ما مردم یزد اگر ساکت بنشینیم و قطعا باعث و بانیان این حرمت شکنی ها نیز خود بهتر می دانند که این حرکت ها در دارالعباده جایی ندارد و شاید با خود اندیشیده اند دارالعباده91محل جولان دادن کسانی است که با  درآمد های مشکوک خود می توانند هر آنچه که در طول هزاران سال مردم دارالعباده با چنگ و دندان نگه داشته اند یک شبه به تاراج دهند والبته به آن نیاندشیده اند که دارالعباده تنها یک نام نیست بلکه آن مردمان دارالعباده هستند که همیشه محافظ این نام بوده اند و نگذاشته اند که هر نوکیسه ای با حیثیت و آبروی دارالعباده بازی کند.

در شهری که مردمانش حماسه سازان تیپ همیشه پیروزالغدیررا در دامان خود پرورانده اند ، در شهری که وجب به وجبش نام نیک مردمان دیندار و ولایت مدار بر آن نقش بسته، اینچنین افتضاحی بیشتر به یک شوخی شباهت دارد و یک اقدام بچه گانه!!

  اما افسوس که حجم این اتفاقات خارج از عرف و شرع به حدی است که نمی توان نوشت و بیان آن نیز شاید به اشاعه آن کمک کند تا نابود کردن آن !

مدیران استان و مردم دارالعباده یزد ما به وظیفه خود عمل نمودیم وامید واریم و اطمینان داریم که شما نیز به وظیفه خود عمل می نمایید .

و البته یزدفردا در صورت عدم برخورد لازم در حد توان خود اقدام به افشای پشت پرده گردانندگان این تالار به ظاهر عروسی خواهد پرداخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا